Czym jest usługa Instagram Live i dlaczego powinieneś się nią zainteresować?

Instagram Live to funkcja umożliwiająca nadawanie filmów na żywo do innych użytkowników platformy Instagram. W przeciwieństwie do wcześniej nagranych filmów na Instagramie, filmy na żywo są nieedytowane i surowe, co daje Twoim zwolennikom możliwość zobaczenia Twojej marki i interakcji z nią w bardziej osobisty sposób.

Wspaniałą zaletą tej funkcji jest to, że osoby oglądające Twoją relację na żywo na Instagramie mogą zostawiać komentarze i pytania, dzięki czemu możesz uzyskać informacje zwrotne od swoich odbiorców docelowych i dowiedzieć się, czego oczekują. Transmisje na żywo na Instagramie to przydatny sposób na bezpośredni, przejrzysty i szczery kontakt z odbiorcami, który zaowocuje silniejszymi więzami i większą otwartością na produkty lub usługi, które sprzedajesz.

Jeśli nie znasz Instagram Stories, jest to część aplikacji, w której użytkownicy mogą udostępniać zdjęcia i filmy znikające po 24 godzinach. Transmisja na żywo polega na tym, że nadajesz do swoich obserwatorów w czasie rzeczywistym, a oni mogą zobaczyć, co robisz, i skomentować to. Gdy rozpoczniesz transmisję na żywo, Twoi followersi otrzymają powiadomienie, a film na żywo zostanie umieszczony na górze ich kanału.

Pamiętaj, że gdy prowadzisz transmisję na żywo na Instagramie, po pewnym czasie zostanie ona usunięta. Z jednej strony sprawia to, że ludzie chcą oglądać Twoją transmisję na żywo, ponieważ wiedzą, że nie będzie ona dostępna długo. Z drugiej strony oznacza to, że musisz planować z wyprzedzeniem i być przygotowanym na swoją transmisję. Teraz, gdy już wiesz, jak prowadzić transmisję na żywo na Instagramie, skorzystaj z tych wskazówek, aby uczynić ją jeszcze lepszą.

Tworzenie celów SMART

Upewnij się, że wszystko, co robisz w mediach społecznościowych, ma jakiś cel. W ten sposób możesz mieć pewność, że Twoje działania marketingowe w mediach społecznościowych zakończą się sukcesem. Należy pamiętać, że transmisje na żywo na Instagramie powinny mieć jasno określony cel.

Zanim zaczniesz prowadzić transmisje na żywo na Instagramie, zastanów się, co chcesz osiągnąć i czym będziesz się dzielić ze swoimi obserwatorami. Upewnij się, że Twoje cele są konkretne, mierzalne, osiągalne, istotne i określone w czasie. W ten sposób będziesz mógł się upewnić, że Twoje wideo na żywo odniesie sukces.