Zalety tworzenia grup na Facebooku

Niektóre z zalet grup na Facebooku dla firm zostały omówione powyżej, ale istnieje o wiele więcej możliwości, które grupa na Facebooku może zaoferować. Na przykład, firmy mogą:

  • Budowanie silniejszych relacji z potencjalnymi klientami i kontrahentami może pomóc w pozyskiwaniu od nich klientów w przyszłości. Można to osiągnąć, będąc dla nich pomocnym i przyjaznym oraz pozostając z nimi w kontakcie nawet po dokonaniu przez nich zakupu.
  • Facebook jest znany z nadawania priorytetu postom grup w kanałach informacyjnych użytkowników.
  • Gromadzenie danych o grupie docelowej jest ważne w badaniach rynku. Trzeba wiedzieć, czego ludzie chcą i jak myślą, aby móc stworzyć produkt lub usługę, które spełnią ich potrzeby. Informacje te można uzyskać za pomocą ankiet, grup fokusowych, wywiadów i innych metod badawczych.

Grupy na Facebooku są bardziej skuteczne w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi niż strony firmowe na Facebooku. Grupy pozwalają na bardziej znaczące i autentyczne rozmowy niż strony firmowe.

Marketing w grupach na Facebooku – Jak go robić?

Chcesz, aby wiele osób mówiło o Twojej firmie na Facebooku. To właśnie nazywa się „zaangażowaniem” Można to osiągnąć poprzez posiadanie dobrej strony i grupy na Facebooku.

W grupie na Facebooku nie należy publikować tych samych rzeczy, które publikuje się na stronie na Facebooku. Mają one różne cele. Kluczem do sukcesu grupy na Facebooku jest zachęcanie ludzi do rozmowy poprzez zamieszczanie interesujących treści i dobre zarządzanie społecznością.

Komentuj posty członków grupy na Facebooku, odpowiadaj na komentarze innych, zadawaj pytania dotyczące ich potrzeb oraz odpowiadaj i wyjaśniaj wszelkie dylematy, jakie mogą mieć! Z czasem stworzysz silną, zjednoczoną i lojalną społeczność.

Prawie wszystkie platformy mediów społecznościowych oferują obecnie materiały wideo. Nasze badanie filmów na Facebooku wykazało, że filmy na żywo cieszą się większym zaangażowaniem niż filmy nagrane wcześniej.

Organizowanie sesji Facebook Live w prywatnych grupach to dobry sposób na budowanie zaangażowanej społeczności. Dzięki temu można uzyskać istotne tematy do dyskusji i zwiększyć szansę na znaczące zaangażowanie.

Oto kilka przykładowych grup na Facebooku, które są zarówno interesujące, jak i przydatne.

Rozmawialiśmy o różnych strategiach marketingowych grup na Facebooku. W tym wpisie przedstawimy przykłady grup na Facebooku, które z powodzeniem tworzą angażującą społeczność.

Aby pomóc Ci dowiedzieć się, jak prowadzić działania marketingowe w grupie na Facebooku, wybraliśmy trzy grupy, które są popularne i angażujące.