Jak zbudować angażującą społeczność na Facebooku

Jak wykazało nasze ostatnie badanie benchmarkingowe branży mediów społecznościowych, zaangażowanie na Facebooku z roku na rok powoli spada.

Mimo że zasięg organiczny Facebooka jest już prawie zerowy, nie oznacza to, że należy zaprzestać wykorzystywania Facebooka do celów marketingowych. W rzeczywistości niektóre funkcje Facebooka, takie jak grupy, nadal oferują duży potencjał marketingowy.

Grupy na Facebooku mogą pomóc firmom w tworzeniu społeczności lojalnych klientów. Mogą także pomóc w zwiększeniu świadomości marki i sprzedaży. W jednym z kolejnych wpisów omówimy różne rodzaje grup na Facebooku i sposoby utrzymywania zaangażowania społeczności.

Co to są Grupy biznesowe na Facebooku i jak można je wykorzystać w biznesie?

Skoro już wiesz, jak tworzyć grupy na Facebooku, czas zastanowić się, jak będziesz nimi zarządzać. Grupy na Facebooku, zwłaszcza te markowe, mają różne sposoby dołączania. Musisz zdecydować, czy każdy będzie mógł do nich dołączyć, czy też trzeba będzie się zapisać lub coś kupić, aby zostać członkiem.

Tak czy inaczej, dobra wiadomość jest taka, że marketing grupowy na Facebooku może pomóc Ci wzmocnić i rozwinąć Twoją firmę na wiele sposobów. Wkraczając w nową erę zaawansowanych technologii, firmy bardzo się rozwinęły. Podobnie jest z ich klientami. Dzisiejsi konsumenci, podejmując ostateczną decyzję o zakupie, częściej biorą pod uwagę nie tylko produkt lub usługę, którą chcą nabyć od danej marki.

Ludzie szukają doskonałej jakości i dobrych doświadczeń z firmami. Marki muszą być także dostępne i pomagać klientom w zaspokajaniu ich potrzeb. Media społecznościowe, takie jak grupy na Facebooku, to świetny sposób, aby utrzymać lojalność i zadowolenie obecnych klientów.

Grupa obsługi klienta na Facebooku może pomóc Twojej firmie na wiele sposobów. Twoi obecni klienci mogą korzystać z grupy, aby rozwiązywać problemy. Mogą także przekazywać opinie na temat produktu lub usługi. Dzięki temu dział techniczny będzie wiedział, co należy poprawić. W rezultacie Twoja firma może się rozwijać.