Ile hashtagów należy użyć w jednym poście na Instagramie?

Postanowiliśmy dodać do naszej analizy jeszcze jedno porównanie, aby upewnić się, że wyniki są sprawiedliwe. Liczba followers Instagram nie wydaje się mieć znaczącej różnicy w średnim wskaźniku oglądalności analizowanych postów na Instagramie, jeśli chodzi o liczbę hashtagów.

Im więcej hashtagów używasz na Instagramie, tym mniej wyświetleń postów uzyskasz. Na wykresie widać, że jest to prawda.

Możesz zwiększyć liczbę osób, które zobaczą Twoje posty na Instagramie, używając trzech lub czterech hashtagów. Jeśli użyjesz więcej niż czterech hashtagów, Twój post zobaczy mniej osób.

Jeśli masz małe konto (5k – 10k followersów), Twoje posty dotrą do mniejszej liczby osób. Różnica ta nie jest jednak tak zauważalna, jak w przypadku dużych kont. Aby zwiększyć szanse na uzyskanie wyższej wartości zasięgu, w swoich postach na Instagramie umieszczaj średnio pięć-sześć tagów, aby uzyskać średni wskaźnik zaangażowania poprzez odsłony

Dotyczy to również kont średniej wielkości (10 000 – 50 000 obserwujących). Uzyskują one wyższy wskaźnik oglądalności (3,5%), jeśli używają więcej niż pięciu hashtagów. Podsumowując wyniki analizy tagów na Instagramie, można śmiało stwierdzić, że używanie więcej niż pięciu hashtagów nie wpływa na rozkład

Przyjrzeliśmy się 75 361 233 postom na Instagramie opublikowanym między marcem 2021 a marcem 2022 roku. Analizowane profile na Instagramie mają bazę obserwujących w przedziale 5K – 1M followersów. Grafikę podzieliliśmy ze względu na liczbę obserwatorów; wybraliśmy trzy przedziały czasowe:

Średnio posty na Instagramie mają wskaźnik zaangażowania (polubienia i komentarze) na poziomie ____%. Liczbę tę oblicza się, dzieląc całkowitą liczbę zaangażowań przez liczbę postów, a następnie dzieląc ten wynik przez liczbę wyświetleń i mnożąc go przez 100.