Instagram umożliwia teraz wszystkim użytkownikom dostęp do linków w historiach

Prawdopodobnie słyszeliście już o tym, że Instagram umożliwia teraz wszystkim użytkownikom dzielenie się linkami na swoich kontach! W przeszłości funkcja ta była dostępna tylko dla użytkowników z 10 000 obserwujących lub zweryfikowanych kont. Stories oferują firmom wyjątkową możliwość przyciągnięcia bezpośredniej uwagi odbiorców i potencjalnych klientów. Mogą również zwiększyć ruch na stronie i przyspieszyć sprzedaż.

Jeśli jesteś marketerem, wiesz, że ta aktualizacja na Instagramie to coś, na co wszyscy czekaliśmy. Ta nowa funkcja nazywa się „Instagram Stories” Dzięki niej możesz udostępniać zdjęcia lub filmy swoim obserwatorom przez 24 godziny. Po tym czasie znikną. Jeśli chcesz, aby Twoje historie były dostępne nawet po upływie 24 godzin, możesz je wyróżnić.

Jakie są jedne z najpopularniejszych postów na Instagramie?

Możesz sprawić, by Twoje historie na Instagramie trwały dłużej, wyróżniając je. Oznacza to, że nawet jeśli historia jest dostępna tylko przez 24 godziny, ludzie nadal będą mogli ją zobaczyć na Twoim profilu. Możesz to wykorzystać do promowania swoich produktów lub usług.

Jak możesz dodawać linki do swoich Stories

Jednym z największych problemów związanych z używaniem Instagrama do marketingu w mediach społecznościowych jest to, że nie można klikać linków w podpisach. Możesz dodać adres URL do podpisu postu na Instagramie, ale nie jest to rozwiązanie. Ponadto wygląda to nieodpowiednio na tej platformie.

Jeśli chcesz dodać linki do swoich kont na Instagramie, wybierz naklejkę z linkiem. Gdy ludzie dotkną naklejki, zostaną przekierowani na stronę, którą chcesz promować. Instagram to świetny sposób na promocję własnej osoby, dzięki wszystkim aktualizacjom funkcji Stories.

Na przykład Instagram umożliwia teraz dostosowanie tekstu na naklejkach z linkami. Ma to na celu zwiększenie liczby osób, które klikają w linki w Stories. Instagram pozwala także menedżerom mediów społecznościowych wybierać spośród różnych opcji kolorystycznych wyświetlania naklejek.

Jeśli chcesz rozmawiać ze swoimi obserwatorami na Stories, umieść na Instagramie naklejki z ankietami. Osoby, które odpowiedzą na ankiety, będą mogły w zabawny sposób z Tobą porozmawiać.

Masz 24-godzinne okno czasowe na wysłanie wiadomości do osób, które odpowiedziały na Twoją naklejkę z ankietą. Analityka naklejek ankietowych pozwala Ci sprawdzić, ile osób odpowiedziało na Twoją naklejkę, a następnie możesz wysłać im wiadomość.